mätt

God kväll :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, har klippt min vovve och gjort mat till mina män. (har en extra man här :P)
Det blev grillat med pommes och stekta grönsaker med beasås :) Super gott men är as mätt.

Får ju passa på att njuta, för imon ska jag börja med vetediet och hoppas man tappa några kg.
Är lite tung för knäna nu. Det är fan det jobbigaste med att flytta hemifrån, alla utemat och all god mat jag lagar till mig och min älskling.
Jag älskar verklingen att laga mat till min älskling, för han älskar maten jag gör och det är såååå skoj att laga mat då.

Det va samma igår då vi va hemma hos min mamma och fira hennes sambo som hade fyllt 28. då blev det grillat med ´hemmagjrod potatissallad som jag hade gjort. Alla tyckte det va supergod. Patriks (mammas sambo) mamma ville ha receptet, pPatriks mormor ringde idag och sa till mamma att jag skulle ta vara på min matlagning, och det är verkligen jätte roligt att höra.

men nu ska jag kolla på

All about Steve, för andra gången sen blir det atta sova :)

God natt

LOVE Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0