hej

Hej och förlåt för min superdåliga uppdatering!!!!


Fredags va det fest som stod på schemat.

Lördag börja med att vi gick ut till bilen  och skulle köra hem alla, oxh när vi kommer ut på parkeringen fans inte bilen där. Så då va det bara att traska hem till Putte för att  hämta den. På vägen dit fick vi oss ett fnatt (mest jag) och lekt gammaldagsfolk :P haha_!!!
Sen körde jag hem alla och även hem till min mamma där jag stannade över natten.

Söndag va det voltigtävling i Laholm. Det va sjukt roligt att vara där och kolla.
Dom va super duktigt alla flickaor :)


Nu ska jag sova en stund så jag orka med att springa en runda och sen ska jag men Ida till stallen och rida en sväng SUPER ROLIGT<3

LOVE Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0