God Natt

Nu ska jag sova. Efter en lång dag som denna:)

Imon ska jag börja dagen med att springa en runda med minälskling och våran ena vovve, som även varejera med lite annan träning :)
Sen ska vi hem till min mamma och hämta min käraste lilla älsklings vovve som jag har saknar jätte mycket.
Han har bott hos min mamma nu när våran tik har löpt, vilket har kännst jätte tomt.
När vi är hemma hos min mamma ska hon även klippa min älskling då han måste vara läcker till sin arbetsinterjuv på onsdag :)
Imon är det ju tisdag, och tisdagar innerbär VOLTIGE:):) ännu mer träning :):) ska fan bli träningsnarkoman :P nej skämt och sidor
Nu är det tag och krypa till kojs. Men vi hörs imon :):)

Sov gott mina lovers♥


LOVE Anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0