god morgon :)

Nu sitter jag här i min underbara lägnehet vid mitt köksbord och äter den nya dieten :P
Idag blev det melonsmak:P  Smakra lite som välling:)
Får bara hoppas att det kommer funka :)

Inatt har det varit lite jobbigt, våran lilla hund hon fick nog ont i magen tror jag. hon har legat och gnällt och haft lite svårt att andas. Så jag har inte såvit så jätte mycket.
Sen nu på morron så skulle Andreas åka med en jobbakompis för våra bil har gått sönder. Tror ni inte han ringer nu på morron och ringer och säger att han ska inte till jobbet!!!! BLIR AS GALEN!!
Så det va ju bara att ragga bil. men det löste sig till sist :)

Nu ska jag fortsätta äta min vällingsmakande mat :P

hörs sen

LOVE Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0