God morgon :):)

God morgon alla mina kära där ute <3

Som jag skrev igår så har jag och Http://bexury.blogg.se har en tävling väm som kan gå ner mäst på en månad, och den börjar idga :):)
Så nu sitter jag är och äter havregrynsgröt med banan och mjölk, rätt gott faktiskt :)

Såhär ser det ut ↓



Idag är det torsdag och det innärbär att imon är det fredag :)
Vad händer då?
Är lite sugen på att köra go-kart i helgen.
Min pappa äger blåkulla gokart här i laholm så tänkte passa på att hälsa pp honom samtidigt <3
Har inte träffat honom på tvp 1 åreller nått.

Annars idag blir det väl att springa en runda som alltid. Fundera på att springa en runda först själv och sen springa en runda med Rebecca :) Mår mycket bättre sen jag börjat röra på mig.

Just det glömde berätta att jag har gått ner ca 6 kg på ungefär en månad :):) TUMMEN UPP. så nu är jag på GGGGGGGGGG!!!!!!!!

Vad ska ni hitta på i helgen??

LOVE Anna♥


Kommentarer
Postat av: echo

ett tips bara.. det blir inte bättre om du springer 2 gånger per dag. det är mer negativt än positivt. Powerwalka varje morgon när du vaknar, ät inget innan. Gå i 60 min med en puls på 130 slag i minuten. Då ser du resultat och mår bra. Sen kan du ta en joggingtur varannan dag, jogga 40 minuter långsamt, ena dagen, sen 15 minuter snabbt andra dagen. Lägg till gym och simning. Men träna inte samma sak 2 dagar i rad och absolut inte 2 gånger per dag. Lycka till med träningen!

2010-05-07 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0