Gårdagen

Ursäkta att jag inte uppdaterade igår. Vaknade vid hlav 11 av att mamma ringe och väckte oss, och då va det bara till att rätta till gårdagens problem som jag tydligen hade orsakat. Men det löstes snabbt.
Sen va det bara att sätta igång att skala potatis då jag och min älskling skulle göra potatissallad till grillningen som vi skulle ha hos mamma. När potatsien va färdigkotkta så gick vi till afären och köpter rästen av indigridiensern till salladen. När vi klara med den så hoppa vi in i bilen och körde och lämna våran lilla prinsessa hon Felicia i veinge och sen blev der raka vägen hem till min mamma :)

Hemma hos mamma blev det grillning , god mat , kladdkaka som ingte va kladdig, många skratt och trevligt sällskap.

Får tacka alla som va inblandade för den super trevligt kvällen. hoppas jag vi gör om snart :):)


Fick inga bilder på grillningen men kan bjuda på gårdagens outfit :)



Glöm mitt ansikte bara :P

LOVE Anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0