ett tagsen

Hej hej alla.....
Får be så hemskt mycket om ursäkt till den supre dåliga uppdateringen men har haft jätte mycket att göra nu inför flytt och så....


Lite snabbt om den senaste veckan.


Onsdags ståd det utgång på schemat. jag ninni soffe och catta. Träffade även mina kära farbröder :):)

Fesdags va det fest här hemma sen ner på byn. GALET säger jag bara :P

Lördags Blev det fylledopp i glänninge. Jack gjorde bakotvolt från 5. GALNA människa.
Sen på kvällen blev det kinamat för hela slanten supergott må jag säga :)

Måndags blev det att packa ner hela sovrummet och ställa ut allt i vardagsrummet så nu är det bara att städa och göra klart där :)

Tisdags blev det tvätta för hela slanten, sen träning.

Idag har jag mest tagit det lugnt mår inte alls bra, huvudvär och grejer, jobbigt som fan.
men va ute en sväng med hundarna till fotbollsplanen. Tog massa fina bilder som jag hade tänkt bjuda på men jag har packat ner kablen och usbminnet.

men nu ska jag fortsätta med städning packning sen blir det matlagning. men hör av mig :):)

LOVE Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0