God kväll!

Hej hej det va ett jä*la bra tagsen nu..
Vi har inte fått vårat internet instalerat, så jag kör på någons här runt om kring.

Annars har det hänt en massa. Börja komma igång något sådär i lägenheten.
Har kommit på hur vi ska fixa och dona i dom olika rummen.

Tycker det har varit helt underbara dagar nu måste jag säga. Jag älskar solen♥♥

Lite uppdatering som har hänt sen senast.

Festade på kultufestivalen, hela den helgen.

Har grillat en massa.

Varit och shopat

Ridit med Ida (super mysigt)

Midsommar

Myst med mamma och familjen.

Det är lite som har hänt.

Nu ska jag hoppa i duschen och ta hand om mig :):)

 

P.S. Ska leta upp mitt usb minne till telefonen så kommer det lite bilder. :) D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0