Hej

Nu har det gått någon dag sen senast. Min data har fuckat sig. Så nu slänger jag in ett på mobilen:) min födelsedag slutade inte hemma hos mamma, utan vi åkte även hem till Andreas föräldrar snabbis där min kära svärmor hade köpt 2 jätte fina lampor som kommer bli kanon fina i det nya sovrummet i den nya lägenheten:) sen är hon så gullig så hon hade bakat super goda bakelser till oss också:) ja ibland får man vara bortskämd specielt på sin födelsedag. Men har blivit det typ sen jag blev tillsammans med Andreas<3. Igår passade jag min underbara syster dotter:) hon är helt fantastisk:) en sån snäll tjej vill jag också ha när jag får barn:) nu ska jag fortsätta äta mina zukinni (stavningen) love Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0