hej hej :)

Hallo alla :) Nu sitter jag och äter en hemma gjord soppa. Jätte gott. Blev en räk och persilja soppa som jag själv har hittat på:P är riktigt fyndig i köket :)

Det ända som behövs är:

Lite mjölk
Räkor
Persilja
Kryddor,
salt peppar och lite lite grillkrydda.
Och Redning, bara lite för den ska inte bli tjock som en sås.


 

Innan idag var jag med min syster och hennes barn på öppnaförskolan, jätte mysigt måste jag säga.
Dom är helt underbara dom små liven.



Ikväll ska vi hem till min syser och äte lite mat. Jag och Andreas passade deras hur typ i juni och nu ska dom bjuda på tackmiddag :):) Bättre sent än aldrig :):)
Kommer vi inte hem för sent så kanske det blir en runda ner på byn, dom har öppnat uteserveringen där :):)

Nu ska jag vila en stund så jag orka med kvällen<3

LOVE Anna♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0