God morgon:)

God morgan alla :) nus ka jag snart köra hem till min mamma och hämta mina vovvar :)
Prata med dom nyss och dom, och dom har inte haft någon bra natt :P ((haha)) :P:P

Annars idag blir det mog lugnt tror jag.

Ja just det glömde säga att vi va hemma  hos min syster och grillade. Det blev pommes med beasås grillad kyckling mjas och hamburgare. Fy fan va gott måste jag säga :) Sen till efterrätt blev det  fruktsalld  med vanlijvisp :) helt underbart. När vi hade ätit klart skulle hennes döttrar sova, den största hoppa upp i mitt knä och den minsta låg och gosa med mamma:) Sen när barnen va nattade så satte vi oss och spelade lite kort och yatzy:) jag var typ sämst:P

Jaja nu måste jag åka.

LOVE Anna♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0