god kväll

Nu sitter jag här trött sleten hungrig och trött.
Har precis kommit hem från tränignen. Jag har typ inte tränat något på ett år sen börja från ingen stans förra veckan coh nu på det ännu hårdare denna. fy fan säger jag bara :) men jag älskar min sport VOLTIGE är mitt liv  :) fick super mycket beröm.

Det braiga jag har gjort idag på träningen är:

1. Hoppade upp själv

2. Stod upp i galopp

3. Gjorde en fin sista del i sidhoppet.  (sidhopp är när man sitter på ena sidan med båda benen och sen svingade över dom samtidigt till andra)

4. Sen gjorde jag induviduella övningar. (som att stå i handtaget med ina foten och den andra på ryggen) (sen är jag en lagmänniska som gillar att sitta på halsen och hålla i folk, eller att dom klätra på min rygg)

 
 '
Linnea på min rygg :)

LOVE Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0