??

Nu har jag precis fått värsta avhyvlingen av en vän för något jag inte har gjort.
Jag började umgås med en helt underbar tjej som har hjälpt mig att få bättre självförstoende och självkänsla.
Då va har tillsammans med sin pojkvän. Dom hade det välidigt kämpit och hon valde att gå vidare. Jag försökte hjälpa och stötta henne så gått det gick. Och sen dess har det bara gått åt helvete. Jag förstår inte hur hon kan skylla så mycket på oss som är hennes vänner så som hon gör när det är hon själv som har orsakat allt. Jag blir så otroligt trött och ledsen.

Jag har aldrig dirket umgås med några tjejer och nu förstår jag varför!

Jag har min familj jag kan umgås med, sen har jag min underbara pojkvän som förgyller min tillvarao sen har jag mina hundra. Allt åt dom<3

LOVE Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0