:):)

Nu har jag precis varit hos mamma och pappa i skogaby och fikat lite granna:)
Det va supemysigt, min lillebror och han tjej kom också dit min älsta storasyster och hennes dotter kom också.
Massa gott snack och god fika:) Av mamma och pappa så fick jag en dag i Halmstad som innerbär thimat och shopping:D

Just nu sitter jag hemma hos mamma i knäred:)
Fick en liten present av min lillasyster och lillebror, och i paketet låg det makrill i tomatsås och en burk med musslor:)Av mamma och hennes sambo fick jag en kaktus, som jag slipper och vattna så ofta. ((Perfekt ju))

Nu ska jag bli lite social då vi snart ska åka hem igen för det står grillning på shemat:D

 

LOVE Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0