Jul


Detta är Julafton förra året hemma hos min mammas sabos mormor i ängelholm.

Längtar så till julafton, kommer får träffa alla mins familjer. Ska bli så mysigt.
Iår börjar julen med julfirande hemma hos mamma lillejulafton(dagen innan julafton) firades med mamma Patrik mormor Jan Simon Andreas våra småsyskon och morbror med hans familj vilket vi har gjort sen jag och Simon va riktigt så då vi bodde i en annan familj.

Julafton kommer börja med att vi ska hem till Andreas föreldrar en stund på förmiddagen sen blir det att vi åker en sväng hem till min mamma i knäred sen vid kalle anka så ska vi fira med min andra familj ska bli så super mysigt<3 Älskar verkligen julen!!

Annandag jul ska firas med mammas sambos familj

Sen fjärdedag jul som min morfar kalla det ska vi dit och fira med dom.

blir mycket firade då inte alla familjerkommer överäns:P:P
 men lika glad är jag:D

love Anna


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Hej Anna.Hoppas att allt är bra med er. Vill du hälsa din mamma från mig så är du snäll. God fortsättning. Kram

2010-01-07 @ 22:37:16
URL: http://drygbrunett.blogg.se/
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3

Jag tycker också blandat är bra :)

tack så mycket =)

2010-01-15 @ 14:56:05
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0