091208

god morgon!

Hade en mycket trevlig kväll igår. Louse och David va på besök så vi satt och sancka en massa trevligt:) super skoj faktisit.

Idag så tvättar jag farm till ett sen ska jag hämta min lillebror i skolan, han är super arg för han vill inte vara med i luciatåget som dom ska ha i skolan men jag förstår honom på hans resunumang, - Mamma man måste ha klänning!! killar har inte klänning!!! :P han är för jävla söt han<3 . Sen ska vi köra till käred och hämta mamma som gör det sista i sin lägenhet. Annars blir det inte så mycket jag ska göra idag. Ska hem till min mamma en sväng och väga mig och se om jag har lyckats, börjar se mina höftben igen så är så stolt över mig själv:)


nu ska jag gosa med hunden


love Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0