091206

god eftermiddag:D

vi börja med helegn tycker jag:)


Fredag:
Som jag skrev skulle jag synda med lite alkhoglögg.
rekomendera den starkt blossas clementinglögg supergod.
blev någraöl också med singstar henna hos Carolina och Stefan super kul:) Tack Tack
när vi va klara där så degav vi oss mot brasseriet med då va kl såpass mycket att dom skulle stänga ner så då gick vi till Casablanka som det heter nu. Där var det riktigt trevligt mycket glatt med folk. trevlig lyckad kväll med andra ord:D:D


Lördag:
kl 14.00 ringde mamma och väckte oss sen tog vi det bara lungt.
Andreas åt en pizza och jag fortsatte på min idet, så det fick bli en röra med köttfärs med ägg tomater och massa grönsallda:D:D

Söndag:
Jag vaknade vid halv 8 då jag väckte Andreas.
När han hade vaknat till så satte han på Twilight för jag hade aldirg sätt en.
Den va superbra tycker jag så längtar tills vi ska se new moon:D:D
När vi hade tittat klar så åt vi lite sen körde vi mamma till knäred så hon kunde fortsätta med sin lägenhet där, så passade vi på att köra hem till min andra familj:D:D
Mamma och pappa där bjöd på lite lusch. myssmys, sen åkte mamma på julmarknad så åkte jag Andreas och pappa hem till min syster för dom skulle göra en julbock:D Pappa gjode en som blev jättefin men Elli satte granris runtdörren bara för hon hade inte tillreckligt med granris till en bock.
När dom va klar med det så kom mamma med fisk så fick vi mat där:D
Sen fick jag träffa mosters lilla älsklingar<3
Jag är en stolt moster till 5 fina flickor <3


Detta var min helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0