091204

God kväll bloggen:) idag vaknade jag inte förns kl 8, men somnade om kl 10 sen låg jag och drog mig till andreas slutade jobba halv 12 då satte jag igång och städade så det skulle vara fint tills han kom hem. När han kom hem så duscha han sen åkte vi till elgiganten och köpte ett hemmabiosystem:) super fint:) när vi kom hem kom vaktmästaren och kolla på vårat kyl och frys och även spisen vilken vi ska få nytt:) sen gick vi hem till mamma där min mormor också va:) och när jag även var där så passade jag på att väga mig!!! Igår stod vågen på 77.5 och idag 76.9:D:D:D:D:D!!! Jippiiii. Så nu har jag snart gått ner 3 kg:) är super nöjd. Men ikväll ska jag synda med lite alkoglögg men nya tag imon. Nu ska jag duscha. Ha en fin afton <3 puss puss Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0