091203

Även denna dagen började som vanligt med att städa. När jag var klar med det traska jag hem till min mamma för frukost:) Ställde mig på vågen det första jag gjorde när jag kom dit. Och super glad blev jag:) senast jag vägde mig var typ i söndags och då vägde jag 79,5 (jävla sambofläsk vill jag säga!!) Men idag stod den på 77.5 :D fan va glad jag blir:) så nu går det på rätt håll.

Till frukost blev det bara smörstekt lax.
Till lunch blev det smörstekt lax brocolli och grädde,
Och till middag blev det lax med brocollistuvning och grönsallad och andreas fick kött ist för jag är inte så förtjust i kött:)



Så får se vad det blir av detta:) idag har jag annars bara varit med mamma. Gick runder lite på torget och kollade. Men annars ha jag bara tagit det lugnt:) nu blir det sovdax puss puss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0