091202

Hej igen:) gud vilket underbart väder det är:) vaknade i morse av att min mamma ringde och väckte mig. Hon berätta att det är helt vitt där ute av frosten:) super fint:) så jag satte igång och städade har hemma till lite jul musik. När jag var klar mötte jag upp mamma och hennes sambo Patrik på torget och dom bjöd mig på mos på eva-lenas super gott:) sen gick jag hem till mamma. Satt där och läste Anna Hellströms  blogg och såg att hon hade lyckats gå ner några kg i vikt med hjälp av LCHF och jag gick in och läste om det och tänkte ge det än changs. Så det fick bli grillspätt till middag:) dom innehöll champinjoner minitomater paprika lök fläskfile och kyckling och till det hade vi vanlig grön sallad och hemma gjort dressing:) det var super gott:) så ska ställa mig på vågen när jag kommer en till mamma imon. Ska bli spännande:) Puss puss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0