090830

God morgon. Just nu har jag vaknat. Är faktiskt riktigt trött, men kan ändå inte sova.IGår jobbade jag för första gången på typ två veckor och vad gör jag Jo jag säljer:) super kul. Jag inte jobbat sen jag gjord förra inlägget. Tjänade jag lite pengar:) ska jobba idag också:) så hoppas på att jag får sålt en till:) nog pratat om jobbet. Imon måste jag ta tag en ett antal grejer. Jag ska söka lägenheter, jag ska gå till banken, jag ska ringa 3. Fins säkert något mer jag ska göra men det kommer jag inte på nu:) men nu ska jag hoppa in i duschen en ska jag äta frukost. Anna Bergström

Kommentarer
Postat av: Erica - 17år & Mamma till Neo <3

Jaså? Så du har 2 yngre syskon? :)

Vad skönt att ni har sån kontakt idag, det betyder mycket att ha sina föräldrar!



Japp, Simon är ett år yngre än mej :)!

Hur så?

2009-08-30 @ 19:52:01
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Erica - 17år & Mamma till Neo <3

hejhej.

japp, svarar här från min nya blogg :))

2009-09-27 @ 18:53:08
URL: http://ungmammaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0